HTML

Idézeteim

Szép idézetek...

Friss topikok

Linkblog

2009.04.04. 18:36 me&myself

:):):)

     " Életünk minden órája gyönyörű ajándék… Nézz bölcsen, vidáman a perc szemébe! Rajta egy se vesszen…! Légy mindig egész, s légy gyermek szívedben. Így mindig legyőzhetetlen leszel!"

 

     "Emlékül egy kis verset írok amit szívemből titkolni nem tudok. Ebben a versben csak annyit kérek, szeress úgy, ahogy én szeretlek téged."

       "Semmit sem kértem, valamit mégis vártam, azt hittem, tudod mi is az én vágyam! Vágytam Rád, mondani nem mertem, így elvesztettem azt akit igazán szerettem. Rettegek attól, hogy elém állsz és azt mondod, hogy nem szeretsz."

 

      "Minden múlandó a Földön, minden elvesz valaha, csak a szeretet szava suttogja: soha,soha,soha…"

 

   " Te vagy a nap mely lenyugszik este, Te vagy a hold  az éjszaka teste, Te vagy a csillag mely szemembe ragyog, Te vagy az élet és nélküled nem vagyok!"

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fanniidezetei.blog.hu/api/trackback/id/tr181046273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása