HTML

Idézeteim

Szép idézetek...

Friss topikok

Linkblog

2009.03.24. 18:08 me&myself

:)

 

     "Amióta megláttalak nem tudok megnyugodni a Te két szép szemedet nem tudom feledni. Úgy vágyom utánad, elepeszt a bánat. Ha egyszer elhagynál, meghalnék utánad."
 
     "Te és Én… két ember távol egymástól, mégis oly közel. Nem számolom a lépteket, vajon mennyi lehet? Te és Én… látjuk ugyanazokat a felhőket, a kék eget; tudom s érzem h ebben a pillanatban erre gondolsz. Te és Én élünk valahol e félteken s nézzük a messziséget… Nézd most az eget,mily kék s szép. Magányos éjjen lásd a sok csillagot… Én most veled vagyok akkor is, ha nem látsz,s nem érhet el a két karod…"
      " Nem tudom elmondani amit érzek, néha hiányzol, de még nem szeretlek,de azért remélem mellettem maradsz, mert szívem felé jó úton haladsz."
 
     " Sose haragudj meg arra,ki durva szóval megsebez. Tudom jól,hogy fáj a sértés, valldd be, a fontos mégsem ez. Hidd el nekem, senki sem rossz,hidd el jók az emberek. Valakiért mindenki harcol,valakit mindenkit szeret."
 
      "Nehéz nevetni mikor sírni kéne. Csillagokat hazudni a beborult égre. Hangos szóval verni fel a házat mikor szívünk mélyén ott lapul a bánat."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fanniidezetei.blog.hu/api/trackback/id/tr701022934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása